fredag 14 januari 2011

Jamen

eftersom jag städa nästan hela dagen igår och hade som plan idag att slöa hela förmiddagen så börjar min dator strula direkt på morgonen genom att skrika efter uppdateringar...gnäller lite till sambon...han hittar nåt och grejar och installerar...då bestämmer sig datorn för att sluta fungerar som den ska som den alltid gör när sambon lägger fingrarna på min dator...hade jag bara gjort som jag brukar alltså skitit i att uppdatera så hade den aldrig börjat strulat. Det är jag helt säker på!

Men eftersom jag och sambon faktiskt hade en dag utan NÅGRA barn hemma så kanske det kunde bli nåt trevligt...men nej då...så drar stora lilltösen iväg från skolan...eftersom hon inte kan klara av nåt som händer utan att reagera genom att springa (nåt som hon lärt sig från sin mor...nåt som går i generna kanske?)Så sambon får ge sig ut på jakt...och så gick det med den lilla stund jag kunde få med sambon...på typ första gången på 2 månader. FUCK! Men jävlar han fick höra det åxå...återstår att se om han tänker till och gör nåt åt saken.

Men eftersom jag inte kunnat slöa framför datorn hela dagen fick jag fortsätta städa...ta det jag trodde sambon skulle göra igår...torka golv och lite annat...i brist på annat så går jag nog en trappa upp och river ut småbarnens bokhylla och torkar rent den och plockar iordning...för städa gör jag ju så sällan...

Inga kommentarer: