måndag 30 augusti 2010

4 hjuling

är kul...

jag fick köra runt med en monster 4 hjuling på jobbet idag. Vi skulle flytta klädskåp från ett ställe till ett annat å naturligtvis skulle dom ner i en källare så det vart till att bära men denna gång gick det iallafall att använda hissen. Men kommer ha ont i kroppen i morgon samt ena knät som fick sig en rejäl smäll idag av ett av skåpen.

Mindre bra men men...har bara en dag kvar på sommar schemat sen går jag över på timmar å som det låter kommer det bli en hel del att jobba framöver så trevligt för plånboken :)

Mindre kul att komma hem va det dock...sambon har haft hela dagen på sig att städa undan gårdagen men allt stog kvar...han städade det för en timme sen å började med maten så det kommer ingen mat på bordet förrens om ca en 40 min allså över 1 ½ timmes försening med en över trött 4 åring är ju ett bra recept eller inte.

Längtar efter att ta mig en dusch å krypa ner i sängen å SOVA!!!!! Bara ett par timmar kvar tills det är helt legitimt för att göra så det är fet nice :)

Å min lilla son som fyller 17 år i morgon...min lilla plutt plutt:) Hur har han kunnat blivit så stor är mig ett under. Å vart har tiden flugit iväg? Känns som igår han va liten å va mammas kel gris.

Men än är han inte för stor att krama om sin mamma när hon behöver det iallafall och det är nåt jag hoppas att han aldrig växer ifrån för det skulle jag sakna mest av allt den dagen han slutat med det.

Nä ta och stressa på sambon lite så maten nån gång i kväll hamnar på bordet.

Inga kommentarer: