torsdag 5 augusti 2010

Överlevde

denna dag med nu ska jag bara hålla ihop ett par timmar till sen får jag sova...tjejerna har varit ovanligt lugna nästan hela dagen. Kan bero på att dom har varit med kompisar och lekt nästan hela dagen.

Men konstigt nog så ska dom bara ryka ihop minst två gånger per dag så tårarna sprutar å hårda ord bytes.

Sen så hade vi lillemans kompis från dörren brevid inne och lekte en stund idag. Första gången hon vågat komma in. Men lilleman har svårt att låta nån leka med sakerna på sitt eget vis...bilar å dinusarier får inte bo i bondgården :)

Jag har hunnit med att laga soffan...tyget under hade släppt å där kröp katterna in och gömde sig men när dom börja tugga på skummgummit fick jag nog. Sen har jag lagat mat X 2 tvättat två maskiner å kört en diskmaskin. Dammsugit på nedervåningen. Varit till affären å handlat med tre vilda ungar å en sambo som verkade som han var frånkopplad från verkligheten.

Men nu tänker jag inte gör mycket resten av kvällen vänta på att sambon ska se till att två tjejer kommer in i duschen å sen i säng innan han ska gå till jobbet...när han har tagit sina första kliv mot jobbet så tänker jag lägga mig på soffan å glo på en ny engelsk serie på 4:an...får se om det kan mäta sig med mitt älskade morden i midsomer!

Inga kommentarer: