lördag 14 augusti 2010

Kalas

har vi varit på i kväll. Dambons moster har fyllt 50 så var där och gratta. Vi vart bjudna på grillat och tårta synd bara att vi ätit 2 timmar innan vi åkte å att jag inte såg till att vi tog med chaufför för det bjöds på vin å öl...sambons släckt är ju lika tokiga som min egen så känns skönt att sitta och små prata lite man känner ju sig inte mal placerad om jag säger så.

Men fick en väldigt fin komplimang från sambons morbror (sambon har inte träffat han på 3 år). När vi kommer så går vi ut på baksidan och ska hälsa å när jag sträcker fram handen å säger mitt namn å sambon säger ja allså detta är min nya sambo säger morbror å fan kan du få tag på så här snygga tjejer :) Det kändes lite trevligt i 5 sec innan sambon min kläcker ur sig - ja även jag gör misstag ibland. Tack för den kära sambo.

Men vi satt en stund och små barnen va nöjda med att springa ut å in och äta och klappa på hundar så när vi skulle åka va dom nöjda å ville faktiskt åka hem.

Men när vi kom hem va ju klockan ganska så mycket så lilleman han åkte raka vägen i säng å jag hade hoppas på att tjejerna skulle åka strax därpå men se...grann tösen titta ut och så skulle det hoppas å grejas så nu har sambon lovat att dom skulle få kolla fil så dom lär ju inte somna förrens efter kl 23 i kväll...så vart det med den mys kvällen med sambon...

Han sitter ute på baksidan och lus läser nätet efter en ny tv...å jag irriterar mig på att tjejerna är vakna fortfarande å jag inte kan få kolla på tv alls...våran lilla tv som jag kunde ha tittat på dog ju för några veckor sen det knastra till ett par gånger å fräste sen dog den...jag som trodde den skulle hålla ett par månader till iallafall men tji vad jag bedrog mig. Får alltså vänta snällt tillsdom kommer i säng å då finns väl inget vettigt att kolla på...

Inga kommentarer: