söndag 15 augusti 2010

Gött

som fan!! Laga söndags middag idag å gjorde köttgryta med rotfrukter å kantareller som svärmor kom förbi med i förmiddags å jävlar va gott det va!!!

Men jag bara undrar vad är det för fel på mig?! Jag kan bara inte göra nåt i köket utan att se ut som sju svåra år...mjöl på byxor å mystiska fläckar på tröjan...skulle jag behöva göra en akut utryckning till affären behöver jag 9 av 10 gånger byta kläder bara för att kunna visa mig utanför dörren!


Men det är så jävla roligt att våra vänner börjar dyka upp lite här å ta en kopp kaffe å snacka lite skit. Jag älskar ju att ha vänner över å sambon är likadan om det är såna han känner för han tycker allt att det är lite jobbigt med nya folk men det brukar släppa efter så där 30 min.

Men idag är jag trött och det där med att jag ska vara på jobbet kl 7.45 till 20.00 i morgon och två dagar till känns så där. Men stor lycka min son kommer hem i morgon eller på tisdag! Så som jag ska krama mammas lilla pojk!!

Inga kommentarer: