fredag 27 augusti 2010

Vrrrrrrrrrrrrrrrrrååååååååål

ända i från tårna skulle behövas för att släppa ut all islka.

Fan kom hem efter en hel stressig dag med ett helt tajkon slut dom sista 30 minuterna. Så att kliva innanför dörren och hemmet ser ut som ett bomb nedfall kändes JÄVLIGT trist.

Men jag stål satte mig. Jag blundade hårt kasta mig ur jobb kläderna och klev in i duschen försökte skölja av mig jobbet samt rensa ur bruset i huvudet. Men inte fan hjälpte det något vidare.

Somnade ilsken fast jag msn chata med älskarinnan. Å hon är lika sur och arg hon med så kändes bra att inte va ensam om att kunna tänka sig att kasta ur alla ur hemmet och inte släppa in nån förrens dom lovar att skäpa till sig med att tro att äsch vadå städa det gör väl nån annan.

Nä tänker lägga ner detta med att alla tror att det är helt okej att skita ner för nån annan städar. Från och med imorgon kommer jag enbart städa efter mig själv. operation överlevnad innan jag går helt banans inleds kl 19.00 ikväll. För då åker jag till jobbet och tänker inte börja morgon dagen med att städa efter andra när jag inte ens varit hemma.

Samt tänker sätta upp en lapp på kylen där jag kallar till stort familje möte på söndag. Då kommer jag tala om för samtliga i familjen om att jag orkar inte längre. Jag kan inte städ efter 7 pers varje jävvla dag. Jag vill att alla börjar plocka undan sin egen skit kan man inte det så kommer jag börja spara in på gratis saker här hemma.

Alla hushållsnära tjänster som jag utför kommer hädan efter bli betal tjänster. OCH räkna med att dom inte är billiga. Det ska tamefan svida i plånboken för dom.

Jag räknar iskallt med att bli mång miljonär på detta å kommer inte skatta en enda krona!

Inga kommentarer: