fredag 20 augusti 2010

Men

så trevligt att vakna kl 07 på en ledig dag å inte kunna somna om...

I går kväll åkte vi ut till mor ute på landet och tog en fika å pratade lite. Hade med mig både sambon å sonen och hans flickvän. Sonen tyckte det va kul att visa och berätta för henne om minnen från när han va liten plutt å spendera somrarna ute hos mormor.

När vi åkte hem åkte vi förbi coop å där fick jag gå in och langa energi dricka åt sonen. Fy på mig!

Väl hemma så trodde jag i min enfald att sambon vill ta vara på dom timmar som va kvar av kvällen å ägna mig lite tid men neeej då han satte sig å spela å där satt han kvar när jag gick å la mig vid halv tolv han kröp ner nån gång vid 02 i sängen. Å då sov jag djupt. Å i morse va han snabb upp å fick inte ens en godmorgon puss utan han for som en raket ut till dator å satte sig och börja spela...men såg att han skrivit på fb att han inte skulle spela åt i dag så där ljög han så tungan blev blå.
Så tänkte faktiskt dra på mig kläder å skita i honom han kan sitta där på sitt ruttna arsle å dör resen av helgen han är ändå inte intresserad av att spendera den lilla tid vi har ensamma tillsammans med mig så varför ska jag gå och hoppas på att han ska upptäcka att jag vill hitta på nåt att göra bara vi två?!

Nä skärpning i leden här ska det ut och roa mig på egen hand!

Inga kommentarer: