söndag 8 augusti 2010

Kommer

inte ihåg sist jag läst fel på ett schema men nu har jag lyckas...jobbar i natt med när jag trodde jag va ledig så hade bara fixat barnvakt tills i dag...FAN! Men löste det med att ringa dottern å det kosta sambon en hundring så va det problemet löst.

Å har ont i huvudet som en gnu för att jag sovit hackat å malet dom senaste dyngen...jag kan ju inte slappna av å sova när jag har vilade jour utan slumrar till så där en 30-40 min vaknar till kollar på klockan somnar om å sover 30-40 min så håller jag på hela natten så när jag kommer hem så är jag inte direkt trött men kroppen säger att jag ska sova å somnar i ett par sen är jag pigg å vaken...så kommer jag till jobbet å håller mig vaken å pigg fram tills det är dax att vila ja då börjar det om men piss sömn så inte konstigt att jag har ont i huvudet...men vet att imorgon så kommer svärmor å svägerskan å hämtar de tre små vid tio så efter det kan jag vara lös å ledig tills på onsdag eftermiddag. Å sambon han blir glad han för han jobbar till onsdag morgon så han får iallafall tre dygn med rejäl vila mellan jobb passen innan han ska ta å vända tillbaka till dagtid...å jag kan göra vad jag vill...ha ha va trevligt!

Sen så har sambon bestämt sig för att sluta röka. Helt allså inte börja snusa...så dom här tre dygnen lär ju bli muntra för ska vara duktig å sluta jag med...kan sluta hur som helst detta...men som tur är får jag gratis sluta röka produkter från jobbet så detta går nog fin fint.

Nu ska jag ta och gå och duka bordet för det är söndagsmiddag på G. Köttfärslimpa med potatis å sås med cholkadpudding med vispad grädde som efterrätt. Å det är JAG som lagat maten denna söndag!

Inga kommentarer: