onsdag 2 mars 2011

Aj

som #¤"& sa jag när jag vakna kl tio i fyra i natt...det kändes som nån hade försökt bryta min högra stor tå åt fel håll. Det gjorde väldigt ont...kunde inte somna om förrens vid halv sex tiden och vakna när sambon trilla ner i sängen 20 minuter senare...va bara att halta mig upp och börja med morgon bestyren.

Men så vid halv tio när jag varit och lämnat stora och små vid skolor och förskolan så kändes tån rätt så bra...va skönt tänkte jag...åkte förbi affären en snabb sväng kom hem får av mig skorna går in i köket och slår i den onda tån i lillemans höga stol den med ben och fötter av metall...som har gummi fötter så den rör inte direkt på sig i onödan...jamen jävlars va ont jag fick igen...så nu skiter jag i detta för idag har dragit igång en tvätt plockat ur diskmaskien och duschat för det orkade jag bara inte i går kväll. Men så snäll sambon varit ser jag nu...han har fixat två nya morden i midsomer åt mig så har en ny att titta på nu och i kväll hurra. För det ska han få en puss på pannan!

Inga kommentarer: