onsdag 9 mars 2011

Dumma

mig...jag trodde att det va slut lekt med inställningar och annat med nya tvn...oj va dum jag va...sambon hitta nåt nytt...med wii...så nu ska han greja med det hela kvällen...så kul.

Jag som ska jobba torsdag fredag och trodde han kunde ta till vara på denna kväll men nej...det va så mycket viktigare att greja med wii.

Och så håller min kära dator på att ge sig...den bara vägrar ta emot laddning...hur jag än mecka med sladden och höll på så nej jag blev förbannad och börja undersöka. Och det visar sig att själva metall piggen har blivit böjd så den vickar som en mjölktand...fan men skam den som ger sig...pilla lite och greja lite så poff så fixade det sig...men bara inse fakta den börjar sjunga på sista versen.

och min kära älskade vän får bara mer bekymmer på sina axlar denna vecka...ett slag efter det andra...men jag gör det jag kan...finns där som stöd lyssnar och kommer med goda råd...även om det känns futtigt så vet jag ju själv...bara att prata eller vetskapen om att man har en vän att luta sig på kan göra allt mycket lättare...jag finns här vännen...det vet du.

Inga kommentarer: