söndag 13 mars 2011

Välbehövligt

att släppa av barnen och sambon ute hos svärmor sen åka till vännen och prata om ditt och datt...åka upp på stan ta en fika snacka med tatueraren om dotterns planer på att hon vill tatuera sig. He he he han skulle hjälpa mig att skrämma skiten ur henne...gött de!

Sen följde jag och vännen med han och kolla på nya städredskap. Båda tyckte att jag inte skulle vistas i ofentliga miljöer när jag är på mitt värsta snusk humör...men va de får väl tåla lite...

Sambon han va nöjd över sin dag han med...han fick ner några träd och elda lite åxå. Och barnen dom va helt slut i går kväll...först en fredags kväll på disco sen en hel dag ute på landet i friska luften...det vart inte mycket till lördags mys det va tre små som nästan tiggde om att få gå och sova vid halv åtta. Men tvinga dom att va uppe till halv nio så vi skulle slippa gå upp kl halv sju som varje söndagsmorgon. och det funka...dom vakna strax efter sju. Så lite sovmorgon blev det...hurra.

Jag hade tänkt att göra liknade sak i dag...köra ut sambon på landet och sen åka och handla och sen städa och handla...men se vart en sur sambo...va ska du ha bilen i dag igen...ja ja skiter väl i det och stannar hemma och städar bara och så kan jag väl handla imorgon när jag kört barn till skolan och så...för tänker inte förlja med ut på landet och frysa häcken av mig...nog för att den skulle behöva ha lite frost skador och skala av lite.

Inga kommentarer: