lördag 19 mars 2011

där.
Gjort två brevidgångar och visst jobbet i sig är ju lite halvtrist...men trevliga arbetskompisar väger nog upp den saken.

Men det där att jobba dagar och kvällar är ju inte min grej...ska åka upp till kontoret och prata med dom och se om dom inte har nåt ställe som behöver folk på natten istället.

Livet hemma är ju inte så spännande direkt...förutom att tvättmaskin paja men den tillhör ju dom vi hyr av så ett samtal och så va dom här och laga maskinen. Och det va visst nån slag som lossnat och gick tydligen ganska så fort så va det problemet ur världen

Ikväll har jag lovat dottern att hon ska få ha tjejkväll här hemma. Hon har bjudit över 4 eller 5 tjejkompisar så ska dom äta lite och sen spela wii. Jag och sambon är inte välkomna hem förrens efter 19 så vi ska väl åka och våldgästa nån ett par timmar. Men dottern ville inte va själv med tjejerna hela kvällen...å jag ser ju våldsamt fram emot att sitta och lyssna på 6 tonårstjejer tjatra i ett par timmar. Hohojaja.

Men nu tänker jag faktiskt krypa ner i sängen och se om jag kan somna om lite. Somna igår kväll vid 18 och vakna vid 22 satt upp till 3 och somna om vid 4 för att vakna vid 8 och nu känner jag att jo lite sömn till går nog att klämma i med.

Inga kommentarer: