tisdag 8 mars 2011

Måste

göra nåt åt att byxorna krymer i garderoben mellan användningarna
Men inte idag utan en annan dag.

En av mina goda vänner mår inte så bra för tillfället. Jag har lyssnat och gett råd men jag kan inte göra så mycket mera än så här. Jag kan inte ta andras beslut. Men jag lider med den. Att må så här är inte roligt. Jag vet jag har varit där jag med...en gång i tiden.

Här hemma håller jag på att gå i taket på sambon...han håller på och provar och grejar med nya tvn...det ska testas olika saker och det ska pillas på en den än den andra inställningarna Det ska testas mediaboxar och ubs sticka. Och pilla på en grej där och en grej där...suck...jag hatar när han börjar rota i sånt. Han försvinner i en annan värld och han blir irriterad över att barn och andra tjatar på han...konstigt...dom har försökt prata med dig i över 5 minuter...du har inte ens visat att du hört dom.

Och hur tror ni barnen reagerar...jo som blir arga och otrevliga...och så går som in i sina gamla vanor för att få pappas uppmärksamhet. Och jag vill bara gå hemifrån.

Inga kommentarer: