tisdag 22 mars 2011

Sambon

kan allt ibland...slumra till av febern på eftermiddagen vakna av att sambon och tre små stog i parad med blommor till mig...och så fick jag nya morden i midsomer dvdn...life is sweet idag!

Men min goda vän bigT skrämde skiten ur mig idag...han har ju gjort en mag operation och äter lite och ofta men på sista tiden har han mått lite dåligt och slarvat med maten men tränat på i samma hårda tempo...och ikväll sa han kropp stopp lyssna! Han vart yr och kunde inte ta sig ifrån soffan...hans kropp hade helt enkelt slut på energi...men efter samlat sig lite så kom han upp och fick i sig lite the och macka...så nu ett par timmar senare mår han bättre...så skönt. Jag kunde ju inte åka och hjälpa han för sambon jobbar så är själv med barnen. Men har en liten plan...ska ta det med honom imorgon.

I förmiddags så åkte jag och sambon upp och fika och hade med oss lilleman det gick bra förutom att han fick energi spel...han brukar ju bli jätte blyg när det är nya folk och nya miljöer. Han vart tvärt om skutta runt och höll på och tala och höll på...sen skulle han äta semla...han hann halva sen tappa han den i golvet...sen åt han upp halva pappas lunch...sen sprang han runt inne på inne gården när en av fika kompisarna skulle ta motorcykeln å åka hem...sen vart han våldsamt arg när vi kom hem...han ville åka och hälsa på farmor...han kom på att skinn jackan jag tog fram i dag hade han fått av henne. Men se vi skulle inte åka till henne idag...

Men nu ska jag krypa ner i en renbäddad säng som luktar av mitt goa nya sköljmedel åså nya dvn ahha som jag sa life is sweet today!

Inga kommentarer: