måndag 14 mars 2011

En

helg som faktiskt gett lite energi inte sugit ut allt. Jag fick ju umgås med vuxna i lördag det va jätteskönt...söndagen så körde jag ut sambon och de små till svärmor jag åkte och handla...och va på dåligt humör så när jag va tvungen att plocka upp allt och göra en granskning för tionde gången i rad så lacka jag ur och skällde ut han bakom disken samt ifråga satte varför...sen vi skaffa nya kortet har jag/vi fått plocka ur varorna varje jävla gång så va fan! Å när jag lackar ur på personal i en butik blir ju jag väldigt bestämd och kort i tonen det går inte att undgå vad jag tycker fast jag använder trevliga ord. Jag kommer lite längre på det viset. Och personalen bakom disken får sig en näsbränna.

Men åkte tillbaka till svärmor...sambon hade ju lite snyggt sagt att han önskade att jag va med ute hos svärmor...så jag va med och släpa grenar och elda...men mest grilla jag korv och prata med den som råka sitta brevid. Det va trevligt de med...

Men kvällen så va vi helt slut hela familjen.

Inga kommentarer: