söndag 20 mars 2011

Lite

över askande så där men jag och sambon hängde med bigT ut och svira lite igår...eller ja sambon han skulle ju iväg och jobba natt så han va bara med en stund men jävlar va roligt vi hade...bigT har ju opererat magen så han tål ju inte så mycket...han blir kastrull full på ett glas vin hade fått i sig två när jag hämta honom...och hemma hos en gemensam vän fick han i sig två glas likör...då vart han klapp kanon. Men roligt hade vi prata skratt och fnissa. Jag och sambon fick chans att mysa...kröp upp i hans knä och små prata lite och det va underbart. Sen åkte ju han och jobba och vi skulle gå ut på lokal...då börja jag tröttna för min dragkjedja på stöveln gick sönder så den halv hängde lite på foten...å efter vi vart inte på första stället och sällskapet kom på att nja här va inge kul och bestämde sig för att vi skulle gå vidare tröttna jag helt och fick dotterns pojkvän att hämta mig. Så tvätta av mig och borsta tänder sen ner i sängen och sov...men idag är jag trött...är slut som artist. Det va jätte kul att bara sitta på förfest och umgås prata och skratta men så fort jag kommer ut på krogen så tröttnar jag och vill gå hem.

Men sambon han vill fixa barnvakt och ge sig ut på galej en helg han och jag med våra vänner. Å det kan nog bli skoj. Återstå väl bara att se om det kan bli av.

Inga kommentarer: