tisdag 20 april 2010

Aldrig

har jag varit så trött på att göra nästan allt själv.

Jag tvättar jag städar jag plockar jag fixar jag rensar jag ber om hjälp men den hjälp jag får är halv dann så kan lika gärna göra sakerna själv än att gå och vänta på att sambon dottern eller sonen ska göra det jag ber om. Styv sonen har ju aldrig varit hjälpsam utan att man får nästan övervaka för att det ska bli genomfört utan missöden.

Han är tafatt okej inte så lätt men jag klarar bara inte när man inte kan tänka till lite och ta egna iniativ.

Min son är ju inte lika tafatt utan bara lat. Dottern hon får man ju stoppa innan hon går för långt.

Men alla har dom samma sak att plocka undan efter sig finns inte. Torka av spisen vad är det? Sen det att plocka undan från bordet det är tydligen en uppgift som bara är till tänkt mig.

Är så trött på att leva med folk som bara tar för givet att jag ska orka plocka efter 8 pers.


JAG ÄR JÄVLIGT TRÖTT PÅ ATT TAS FÖR GIVEN UTAN ATT FÅ NÅGON FORM AV POSITIV UPPMÄRKSAMHET SOM INTE JAG FÅR BE OM SJÄLV!!!!

Å inte fan är det bättre att sambon äntligen fått sin nya HTC så han går bara med blicken i den och svarar entonigt och få ordigt. Nog för att han inte är den mest talföra men just nu skulle jag väl va glad om jag får ögon kontakt i mer än 30 sec.

Fan ta ny teknik!

Inga kommentarer: