lördag 10 april 2010

Nog

för att jag älskar min sambo men ibland får han idéer som driver mig till ruinens brant!

Som igår när vi skulle hämta vännen bigT då kommer sambon på den briljanta iden om att om jag tar mojängen som man stoppar i cig uttaget i bilen som gör att man kan ansluta vanlig kontakt kan jag släpa med mig ett grenutag sen datorn och modem samt dom gamla data högtalarna och spela musik från datorn!

Så där får jag åka som ett fån med en sambo i baksätet som sitter och leker med sin dator och spotify i baksätet på en minibuss. Ibland är det en jävla tur att man har helsvarta rutor bak!!!

Idag började dagen med att lilleman vaknade kl halv sju sen va karusellen igång Jag upptäckte att kaffet va slut mjölken lös med sin frånvaro och brödet skulle kunna ha attackerat någon! Fick snällt klä på mig kläder och åka till den morgontidiga affären och handla så tog en hel timme innan jag fick börja dricka kaffe. Det suger pung! Men nu har det runnit ner 2 koppar och ögonlocken börjar kännas mindre tunga tack och lov för det.

Inga kommentarer: