torsdag 15 april 2010

Har

ett begär som suger i från tårna på en ny mobil. Sambon har ju beställt en ny som kommer i brevlådan vilken dag som helst. Jag har ju varit lite av aktande ang att jag ska ha en ny men läser om fler och fler som köpt just en sån som sambon har beställt och ett begär över en HTC Desire har byggts upp från 0 till 100 på några veckor.

Jag som sagt mig vara nöjd över att ta över hans gamla HTC. Har lagt fram det lite snyggt till sambon om att jag nog vill ha en likadan tele som han. Och att jag sett en lösning på hur vi ska göra. Nu är det ju så att han kollat lite på nya mobiler redan till mig men inte gjort slag i saken. Och att han blir lite till sig i byxan över att jag är lika teknik gay som han å vill åxå ha en värsting mobil. Så chansen att han skulle ge med sig är ganska så stora.

Men så är det ju det dära lilla hindret med det ekonomiska. Det är ju inget jag kan argumentera bort hur jag än försöker. Men samtidigt så hmmm han fick ju köpa sig en högtrycks spruta för att kunna tvätta bilen med...samt att han mmmmmmm jo han har fått en del saker igenom på sistonde medans jag stått tillbaka....mmmmmm kanske dax att lägga fram stora argumenten...

Kan funka kan funka...

Inga kommentarer: