onsdag 21 april 2010

Sjukhus

är ju inte så kul direkt å särskilt om man ska följa med som stöd till älskarinnan som skulle få sin knöl på halsen kollad av doktor missa mycket.

Åkte dit hämta henne åkte dit hitta en parkering på gångavstånd fattar ni vilken flax allså kan det bara gå bra med proverna som tog på henne. Doktorn tog ju tre försök innan älskarinnan sin vana trogen ledde han på rätt spår.

Nu återstår bara några veckors väntade på resultaten av provet. Å älskarinnan vart ju as nervös för doktorn sa att dom kanske vill göra en gastrostopi och kolla ...då vart hon nästan tokig. Då får ni söva mig inte en chans annars...kan ju fan inte ens borta tänderna längst bak utan att kräkas...sen så lite andra saker som man kanske kan hållar inom hennes å sambon hennes 4 sovrums väggar. Inte utan ett par glas vin iallafall...bra då super vi till som fan timmarna innan säger jag men det tyckte hon inte va någon bra ide. Jag som tyckte den va utmärkt!!

Imorgon tänker jag faktiskt försöka vara social med sambon...han kanske har gjort sig förtjänt av lite snällhet från min sida...han har ju sprungit röven av sig i dag för att hjälpa till...eller fan kanske ska gå å va lite små sur i ett par dag till så kanske alla saker som han inte gjort på månader blir gjort vem vet kan va en jävligt bra plan!

Inga kommentarer: