torsdag 22 april 2010

Ett

stort fett streck vill jag dra över hela den här dagen!

Eller spola tillbaka å göra om...men fan blir så jävla lack på krångliga barn varje vecka vi har de små här. Å den veckan vi förväntas vara lediga ska vi tydligen ställa upp och lösa alla hennes problem som tycks hända där.

Gha! När fan ska vi få leva ett normalt liv?! Tycker faktiskt att det börjar blir vår tur nu.

Är trött på att alltid va den som får påminna om kläder skor gud vete fan allt.

Är så trött på att vara den som pressar sambon att hålla vid regler vi satt upp.

Är trött på att gå och svälja gråten för att jag blivit sårad å trampas på igen å igen.

Är trött på att va den man räknar med ska fixa allt.

Är trött på att aldrig ha ork att bara åka å ta en fika med nån.

Är trött på att aldrig kunna åka nånstan där man inte kan låta barnen va ute för att va borta kräver planering för annars plockar å tjatar dom hål på öronen.

Är trött på att aldrig kunna va spontan utan allt måste va planerat för att funka.

Ät trött på att gå med sunkiga underkläder för nån annan i familjen har större behov av kläder än mig.

Är trött på att det ska va skit väder.

Är trött på va den som ser till man kan gå fram utan att snubbla på leksaker å annat bråte.

Är trött på att va grinig å trött.

Trött trött trött så jävla trött

Tror att jag behöver semester ifrån mig själv! helst på en sandstrand med fria drinkar å strålande sol!

Inga kommentarer: