fredag 16 april 2010

Uttråkad

till max! Jag har pratat i tele med älskarinnan i en timme. Suttit i solen och druckit kaffe. Jag har bytt gardiner i köket. Torkat av köksbordet, matsalsbord, soffbordet och byrån i hallen. Lagt på nya dukar på alla bord. Plockat undan allt små plock. Hängt två maskiner tvätt. Tagit en dusch och passa på att ansa benen för att dra ut på tiden. Jagat iväg två försäljare från god el. Tagit in posten. Varit social med dottern. Hjälpt dotterns pojkvän att byta batterier på larmdosan till hans bil. Fackbookat lite...varit uppe hos sonen och pratat liv i han. Klockan är bara 13 och är uttråkad till max. Ska åka iväg till bigT på sjukhuset och hjälpa han få igång vårat modem som han lånat som vägrar att hoppa igång. Så det kommer ju ta lite tid men sen då?! Vad ska jag göra sen med hela helgen?! VA! Jag kan inte gå så här jag kommer att bli mer tokig än vad jag redan är!!!


MORRRRRR

Inga kommentarer: