tisdag 7 december 2010

Arg

så in i helvete blev jag i morse på jobbet när jag öppna mailet ifrån sambon som berätta hur tjejerna betedde sig igår kväll när svärmor va barnvakt eftersom både jag och sambon jobba.

Dom hade hoppat runt i rummet bråkat gastat och hållt på...sambon hade fått dom lugna när han gick till jobbet men när han stängde dörren hade dom börjat om och levt rövare så svärmor hade hotat med att åka hem.

Jag blir så jävla trött på att dom har så pissig respekt för sambon och för hans mamma. Så här illa trodde ag faktiskt inte att dom skulle vara när svärmor va barnvakt. Och det känns piss att veta att jag inte kan åka och jobba om sambon jobbar för då river dom tapeterna. Men dom får ett par tuffa dygn nu kommer köra dom i säng resten av vecka kl 19 sen upp kl 06 för nu ska dom få känna av följderna.

Och gissa hur mycket jag kommer njuta av att dom ska hem till mamma sin över helgen...

Inga kommentarer: