torsdag 30 december 2010

Fräs

sa det i huvudet igår kväll.

Tjejerna börja på en gång med att springa mellan sängarna. Jag ska ifrån snällt tre gånger. Sen va jag uppe och stängde av cd sagan. Sen tre gången jag fick säga till efter det brann säkringen upp.

Gav 10 åringen data förbud året ut. ( nu lät ju det jävligt långt för henne) satte den dom har mest svårt att sitta still på ett av trappstegen. Messade sambon om att jag skiter i detta nu. Jag klär på mig och går ut och går 15 varv runt kvarteret.

Han ringde upp jag skällde på att nu får det fan va nog. Detta går inte varje jävla kväll! Å jag vet att hon som satt i trappen skämdes. Hon satt kvar där i drygt en halvtimme innan hon kom på att jaha om jag ber om ursäkt så får jag gå tillbaka till sängen...

Men sen va det fan knäpptyst hela kvällen.

Och dom va inte kaxiga för fem öre i morse. Fast jag klanta till mig.
Jag drog iväg som ett jehu hemifrån...på motorvägen unda jag va fan är det som dunkar under bilen. Och genast byggdes ilskan upp över att sambon säkert gjort nåt med bilen när han hade den till jobbet igår men inte vågat säga nåt...framme på parkeringen vid fritis går jag ut och kollar...nämen ojsan...jag glömde visst dra ur motorvärmarkabeln...

Inga kommentarer: