tisdag 7 december 2010

Känner

ni den där familjen med typ sämst framförhålling och planering?

Imorgon har vi bokat in en heldag med tjejerna på nya skolan...jag måste alltså hinna köra lilleman till andra sidan stan och lämna av han på dagis och tillbaka för att hinna hem och hämta sambon och tjejerna och sen traska iväg till nya skolan, just de kommer jag säkert hinna men det är inte det värsta utan att sambon han jobbar i natt...han har glömt att söka ledigt...så han kommer ju va mosig...men jag tror nog att han kan va med en stund på morgonen sen kan han gå hem så kan jag turas om att va med tjejerna på lektion resten av dagen om jag har jävlig tur kanske dom smälter in så pass att även jag kan åka hem efter halva dagen.

Men tror att dom kommer ha så himla roligt att dom kommer upptäcka att byta skola är det bästa som hänt på länge.

Inga kommentarer: