söndag 19 december 2010

Tror

jag har en sambo med dåligt samvete.

Jag ska inte gnälla för jag får tvätten vikt och undan plockad...disken fixad och han är mer rak mot barnen han mesar inte och håller inte på och gullar med lilleman så fort han inte får som han vill.

Kan bero på att jag fick en hjärnblödning i går kväll när han låtit tjejerna sitta uppe till 21.15 och sen lät dom tjafsa och hålla på till kl 22 då fick jag nog och gick upp fräste och satte ner foten traska ner och 10 minuter senare va det tyst och barn sov.
Sambon kom ner och våga påstå att jag kanske va lite orättvis. Jag lacka ur och fräste tillbaka spela roll ingen lyssnar ju på vad jag säger ändå. Allt jag säger är ju skit så spelar roll.
Men tydligen så har han funderat på allt för imorse när jag såg att mellantösen varit och rotat fram ett par tajts från smutskorgen och jag ifråga satte varför och hin va rent sagt otrevlig och ful i mun så frågade jag bara samma fråga en gång till men sambon hasta fram och börja prata med henne och ifråga satte varför hon gjort så...inte varför hon väljer att hela tiden va otrevlig och jävlig mot mig.

Sen har jag inte sagt ett ord mer till sambon. Eller jo jag sa ifrån när han skulle mata katterna men jag hade redan gjort det. Men nu har vi slut på kaffe så ska dra på mig jackan och köpa hem ett par paket.

Inga kommentarer: