torsdag 2 december 2010

Men

har jag glömt att berätta...jo tydligen så har jag det...

Härom dagen var jag och hjälpte frugan och storhandla lite...när vi är på väg i bilen ringer dottern i halvt panik...var är vi och varför har vi låst huset för? Hon är ju kisse nödig som en häst. Hon får ringa tillbaka till sin pojkvän så han får köra henne till MC så hon får gå på toa.

När vi kommer hem funderar jag på vem fan har låst? För extra nyckeln låg inte ute utan hängde på kroken innanför dörren...

Och sonen han gick inte sist så det kunde inte heller va. Och i bilen med dottern och hennes pojkvän satt nämligen den vandrande vålnaden åxå så alltså alla tre stora va oskyldiga jag va definitivt oskyldig. Sambon han va lika oskyldig han.

Där står jag i hallen och kliar mig i huvudet. Och ser en lapp på byrån...ha ha ha ha ha ha ha ha det är vaktmästaren som varit här och grejat i badrummet där uppe.

Men idag har stora gå och sova snällt bråket börjat det är som att kliva 2 år tillbaka i tiden...mindre kul...visserligen har vi räknat med en del sånt här men det är ändå så fucking jävla trist att det ska va så här.

Men hoppas på en bättring imorgon.

Inga kommentarer: