fredag 18 juni 2010

Är

jag elak som tycker sambon får skylla sig själv när han inte hittar sina verktyg? Förr va jag snäll och plockade undan till rätt ställe men numera skiter jag i dom om det inte är så att jag snubblar på dom å blir irriterad.

Första veckan på nya jobbet har gått bra, varit intensivt bara flera timmar själv skydd å sen ett par timmar information på eftermiddagar eller rundvandringar. Har ju fått varit på avdelning en kväll så fått lite kött på benen. Nästa vecka ska jag göra den dag sen två nätter å efter det så ska schemat börja rulla på.

Det känns inte lika konstigt att gå in innanför murarna längre så det är ju bra :)

Mina planer inför ikväll är att få de tre små att krypa ner snällt i sängarna å sen hälla upp mig ett stort glas vin å lägga fötterna på bordet å se hur länge jag hinner vara vaken tills glaset är tomt eller tills första klunken runnit ner i strupen.

Inga kommentarer: