tisdag 8 juni 2010

Natt

är den bästa tid att jobba på alla gånger...kommer göra allt för att komma tillbaka till natt jobb!

Jobbat en dag tur eller ja bredvid gång å kom på ungefär 5 sec inne på första stället om varför jag tröttnat på att jobba dag. Tala högt, upprepa samma meningar tio gånger. Gå på kladdiga golv i lägenheter som luktar som en krog toa. Jupp därför jag tröttna på att jobba dag. På att aldrig hinna med att städa av varje dag...aldrig ha tid att göra det lilla extra så man ger en bra service å andra får ett drägligare liv. Att gå och hålla andan i flera minuter är inte bra för kroppen i långa loppet man blir lite yr i huvudet lixom.

Men jobbar kompisarna verkar bra å vissa av semester vikarierna hann jag träffa så verkar bra så sätt men själva jobbet är BLÄ!

Ska åka iväg imorgon på ny arbets intevjuv å det är på ett ställe jag alltid undrat hur det är att jobba. Spännande tror ju inte att jag får det men spännande bara att få komma på intevjuv.

Sen visade sambon prov på att vara lika klantig som jag...han skulle stäcka sig över min dator å ta sin bank dosa å välte min kaffe kopp rakt över dosan ha ha men den klarade sig som tur är men kändes väldigt bra att det va han som var klantig denna gång så jag inte behöver känna mig ensam :)

Inga kommentarer: