måndag 14 juni 2010

Inställt

pga sjukdom! Ha ha jag slapp ha självskydds kursen idag med vältränade killar å tjejer i spanex i ålder 23-26 det va jag å Bert 58 Ulla 46 å Stina 39 som inte hade spandex kläder i tränings väskan...så tyckte inte alls att det va trist att det vart inställt å jag kunde byta tillbaka till mina jeans! Så det vart bara massa teori idag å ingen ny skåpmat bara i en annan form. Å visst har kropps språket mycket med hur du blir behandlad ute på avdelningarna ingen snack om saken!

Men nu har ju jag turen att men ska jobba natt så kommer ha väldigt liten kontakt med dom dagtid. Så har jag turen att få jobba på en av dom mest spännande ställena på stället. Så det känns bra!

Men är trött hade svårt att slappna av så somna sen i går och vaknade före klockan i morse så hoppas på att tjejerna somna fort å att det blir tyst resten av kvällen för jag tänker gå och sova tidigt i kväll!

Inga kommentarer: