fredag 25 juni 2010

Midsommar 2010

gick i barnens tecken. Hade faktiskt alla hemma under samma tak under nästan ett helt dygn så skönt.

Vi var ute på landet alla utan min son och den vandrade vålnaden som inte satt sin fot utanför dörren sen han börja spela WOW igen för snart 3 veckor sen. Vi åkte alla ut till mor och syster och åt gott och gjorde midsommar kransar till håret jag hade gjort skit svåra tips promenad frågor men jag va så jävla mätt så orkade inte gå runt och sätta upp dom så vi satt alla runt bordet och jag hade högläsning. Å vissa tyckte det va lite svåra frågor men jag tycker att om 4/11 av 56 ägg hade gått söder så är det väl hur enkelt som helst att räkna ut att det va 88 st hela ägg från början eller hur?!

När alla svaren va rättade så drog vi med oss barnen till vallen men va lite sena ut så dom va på väg att plocka ihop men dom fick iallafall kasta lite bollar å sånt sen hem och kasta igång grillen. Och medans den stog och glödde till sig så höll jag få med klor grejen till poolen å tro inte på fan att jag fick rent klor på min favorit klänning jo jo det va den lila kläningen det...fick sånt fint batik rosa mönster på ena sidan så!

Lagom tills det va färdigt så kom svärmor så vi satt länge på baksidan och prata strunt så en rikigt trevlig dag vart det!

Inga kommentarer: