tisdag 29 juni 2010

Kul

som fan att jobba tycker att det är as kul på jobbet. Omväxlande och med nya utmaningar varje dag. Och i går var jag med i front gruppen som ska vara dom första som svarar på larm och jävlar va jag fick sparka cykel i kulverterna. Jag va helt slut när jag kom hem i går.

Idag har varit en mer lugn dag men det har funkat bra. Verkar som dom tycker det är lite kul att ha med en nybörjare

Men å nu kommer vi till det jag bävat för...det ser ut som ett helt jävla sjö slag hemma. Igår fick jag använda tre timmar bara till att plocka undan och rensa ytor. Och ser fan inte bättre ut i dag!

Visst sambon han tycker han varit JÄTTE duktig för han tvättat... jo visst men va fan jag ber inte om en klapp på axeln varje dag när jag gjort allt som behövs göras varje dag...Som nu...vi har ätit och visst han plockade undan en del från bordet men diskmaskinen som va klar att plockas ur i morse är fortfarande full i ren disk...å diskbänken svämmar över av skitig disk...kvar på bordet står kvällsmaten å glass skålar...för mitt i allt kom han bara på att oj svärsonen kollar visst på våra gamla högtalare. Det va mycket roligare än att göra klart det han höll på med tydligen...att jag är fysiskt trött det är tydligen inte så viktigt. Jag ska ju orka med allt ändå...sen så en mobil med nya på hopp i den mixen samt en unge som lärt sig att det är helt jävla okej att behandla mig som skit för det händer ju inget förutom att jag blir mer och mer ner tryckt.

Att stötta mig offentligt det är ju inte tal på.

Inga kommentarer: