torsdag 3 juni 2010

Jo

men verkligen! Trodde ni på att garderoben blivit uppburen till övervåningen?! Ne just det bra...ni känner tydligen min sambo lika bra som jag gör. Skönt.

Vad gör han istället då kan man ju då stilla undra. Jo han satt en sväng vid datorn å lekte med sin farm eller vad det nu va sen innan det gick han runt och letade efter en tång å nån bit skrot. Å sen efter ståltråd...vad han skulle bygga för fint har jag ingen aning om å hade faktiskt ingen som helst lust till att ta reda på det heller. Nu gör han det han anser sig vara viktigast klippa häcken, (ja inte min då allså utan den mellan grannen å oss) vad som händer sen kan ju jag lista ut. Han kommer komma in trött och jävlig å sen villa bara stupa en stund i sängen för att sova.

Jag trodde ju att jag skulle få lite egen tid med han idag men se han hade andra planer.Överaskad inte direkt kan jag ju erkänna.

Å barnfria vart vi ju inte min dotter kom hem tidigt eftersom hennes pojkvän skulle åka till sin praktikplats och lämna en tårta. Så chansen att få ha högljudsex på matsalsbordet, hallbyrån, bänken i tvättstugan eller en snabbis mot köksbänken försvann lika fort som dörren slog igen bakom rumpan på dottern.

Inga kommentarer: