onsdag 2 juni 2010

Högre

hastighet har jag hållt i dag än vad jag gjort dom senaste dagarna. Börjar inte kännas som sirap i kroppen eller i huvudet. Så det känns bättre.

Å städningen som jag legat efter med i nån vecka har jag tagit ikapp. Så skönt men sambon köpte sig en el klippare till gräsmattan en sån där som svävar lite...så han är ju nöjd å glad men jag blir ju så där lagom glad över gräset som vandrar med under barn fötter in på hallmattan. Så hallen ser inte lika fin ut som för några timmar sen då sambon va snäll nog att dammsuga medans jag skurade badrum och plockade undan.

Å garderoben jag försökt få han att hjälpa till med att bära upp den står kvar här nere...men har blivit utlovad att det ska förmodligen få komma upp till sitt nya hem på över våningen i morgon direkt när vi lämnat barn på skola och dagis.

Å nu vart jag genast lite gladare när jag kom på att jag förmodligen får ha sambon för mig själv i några timmar i morgon förmiddag...uj uj uj det va ju ett tag sen det hände! Trevligt trevligt.

Men nu ska jag ta och dra borsten genom håret å sen krypa ner i sängen framför tvn.

Todelo tills imorgon

Inga kommentarer: