söndag 6 juni 2010

Bränd

till en fin rosa färg på armarna å i ansiktet...det är så fin så! Jag tackar inte direkt för det röda i mitt hår idag kan jag ju lugnt påstå. Men funderar starkt på att om det är lika fint väder imorgon på att direkt på morgonen städa av denna jävla rövar kula man lever i. Sen kasta mig i solen å bränna ryggen. Men kom på att det hinner jag nog inte ska ju åka och lämna barn sen hem hämta vandrade vålnaden åka till farbror polisen hämta ut hans nya pass. Köra han till väster släppa av han å sen se om han klarar uppkörningen denna gång.

Sambon trodde i sin vildaste fantasi att jag skulle lämna över nycklarna till vandrande vålnaden om han klarade sig men NEJ livet är allt för kärt...å har minst 7 st som skull sakna mig alldels för mycket för att leka med livet på det sättet! Sen är bilen bara trafik försäkrad. Så det kan bli en dyr historia...med tanke på hur kan kan sprätta pengar i vanliga fall.

Så jag får väl städa på eftermiddagen istället. Eller så men vill ha det gjort innan tisdag för ska gå brevid tisdag-fredag denna vecka. Så vore våldsamt trevligt att slippa komma hem till ett kaos.

Inga kommentarer: