tisdag 1 juni 2010

Cirkus

Vi har varit på mellantösen avslutnings uppträdande ikväll. Det var utlovat trolleri och cirkus konster.

Å jag vet ju inte om jag vill kalla tre tjejer som hoppar hopprep eller fyra killar som skuttar runt med rockringar eller tre st ut klädda till nyckelpigor som kryper igenom för hals brytande cirkus nummer. Å trollandet...nja det var ju inte direkt nån Joe Labero som stog där framme. Å jonglörerna hade nog inte riktigt fattat vad man ska göra när man jognlerar.

Så det var en våldsamt spännande timme må jag säga.

Annars har jag struntat i hemmet i dag och tog med mig sambon å lilleman å åkte på skattjakt i affärerna. Gick fin fint...komhem med en kratta å skor till lilleman å sambon hitta sig nya t-shirts och shorts. Jag nöjde mig med krattan. När vi kom hem så fick vi kaffe besök av frugan så vi satt ute på baksidan i solen och berätta vad som hänt sen sist. Det va ett par trevliga timmar.

Nu ska jag försöka ta tag i två tjejer som bara ska bråka om allt...

Inga kommentarer: