måndag 31 maj 2010

Matt

av solen blir man.

Satt ute halva förmiddagen å njöt av solen. Men konstigt nog när jag skulle leta efter mina bikini överdelar så var dom puts väck borta. Har starka miss tankar på att dom fått ben och vandrat över till dotterns garderob. Men hon är inte hemma nu så ska passa på och kolla om jag kan ta som i handen och leda dom till rätt garderob.
Jag vill ju faktiskt använda mina egna grejor.

Och nu på eftermiddagen när vi varit och hämtat hem små barnen så har jag mest suttit ute å fått mer sol på näsan. Känner mig en aningens matt av allt solande. Å börjar få mina vackra fräknar på armarna. Det är konstigt vad lite sol gör för humöret.

Imorgon tänkte jag städa inomhus på förmiddagen sen så när det är färdigt så går jag nog ut och hjälper sambon ute. För kan ju gissa att han kommer spendera mesta delen av sin tid ute imorgon och inte mig emot. Kommer gärna och hjälper till och ser till att det han hålls med blir avslutat.

Men i kväll så har jag en känsla av att det kommer va två trötta vuxna. Ska hämta hem sonen sent från tåget så kommer inte komma tidigt i säg iallafall. Suck. Men vill ju inte att han ska behöva gå hem så vad gör man inte för sina barn.

Inga kommentarer: