torsdag 6 maj 2010

Ovanligt

bra start på dagen.

Barnen har varit trevliga och lugna lite små gnäll men inget stort. Av lämning av alla små gick som en dans. En snabb sväng i på affären å handla lite förnödenheter.
Tog bakvägen tillbaka sitt stora vägen å där står tant polisen och har nykter kontroll. Å så får jag dra samma historia igen om varför jag inte har nåt körkort. Eller jo jag har ju körkort men inte ett fyskikt för det försvann i samband med att jag tappa handväskan på bussterminalen i Stockholm för så där tre år sen. Men har ju ett fin legitimation där jag ser ut som en skrämd indian men dom godtog min ursäkt igen och vist fan var jag nykter och städad idag med bakom ratten.

Sambon passa på och gnällde på att jag måste ta och göra mig ett nytt körkort han tycker att det börjar bli dax med det.

Sen hem å fixa nytt kaffe platta håret på sonen min. Ut i solen och ett uppdukat frukost bord. Satt och njöt en bra sund och tyckte det va underbart men nu så är ögon locken tunga å jag tänker ta och gå och vila lite bäst att passa på när vi vuxna för en gång skulle kommer att ha huset fritt från ALLA barn samtidigt!

Inga kommentarer: