lördag 29 maj 2010

Trummar

fingrarna på bordet...är rastlös som F*N!

Jag har flyttat tvätten från ställningen till bänken i lite halv snygga högar. Jag har tryckt in tvätt i maskinen, jag drog fram sommar kläderna som legat i en ikea påse under trappen...jag har sorterat det i högar samt lagt ner för små kläder i en säck.

Jag skulle vilja bära upp ena bokhyllan till övervåningen och ställa byrån vi fick av mammas kompis där istället. Men det är ju lite svårt att bära upp den själv och väcka sambon bara för att han ska bära upp den tror jag inte är någon bra ide.
Jag skulle kunna ta och plocka rent under trappen men känner att nej det är inte jag som ställt en skrivare där eller ett par data högtalare eller ett tangentbord.
Så det känns som sambon behövs för att styra upp där lite...samt bära ner ett data bord som ska stå där i från sonens rum...

Nu vart jag alldeles matt å orkeslös så sängen känns som det bästa alternativet Går nog och gör sambon sällskap lite...

Inga kommentarer: