torsdag 6 maj 2010

Dom

senaste dagarna har jag roat mig med att var nostalgisk på you tube och det är hemskt vad gamla minnen hör ihop med låtar.

När jag hör vissa låtar kan jag känna vissa dofter å även minnas vilka kläder jag hade. Visst är det underligt?!

Sen när man sitter där så kommer det nya förslag på låtar och man traskar på minnets väg och den låten va länge sen å den å den fan va bra den va eller men fy varför gillade jag den låten så mycket för.

Sen alla vänner som man umgåtts med i samband med musik. Stått på dansgolv och dansat järnet hoppat studsat och levt rövare.
Eller suttit på för fest och rockat loss eller suttit i bilen å kskat land och rike runt. Finns en låt dock som jag bara inte kan tröttna på hur mycket jag än lyssnar på den fast den igenligen inte har nåt speciellt minne utan för att den bara tilltalar mig lika mycket varje gång.

Inga kommentarer: