lördag 8 maj 2010

Vitt

vin ska jag skälpa i mig. Minst två glas ska jag ta! Bara för att det är jag värd efter idag.

Har dammsugit hela lägenheten samt skurat golv. Fick hjälp av sambon åxa sen har vi bakat bullar och sockerkaka. Å muffins å choklad bollar. Haft födelsedags fika X 2 idag.

Å små tjejerna har skaffat sig vänner så ytter dörren har fungerat som sväng dörr mest hela dagen.

Riktigt kul. Dom har saknat kompisar här så det är skoj att dom hittar vänner här som säkert gör att dom kommer att tycka att det inte är lika tråkigt att vara här. Dom är ju vana att ha sina kompisar på gång avstånd så lyckan är gjord nu för dom att dom hitta en i dörren brevid samt en på andra sidan gatan.

Och kommer göra vårat liv lite lättare. För det betyder ju att dom inte kommer hänga oss i hasorna hela dagarna å gnälla att dom inte har nåt att göra.

Men nu ska jag faktiskt se till att sambon fixar så att tjejerna borstar tänderna och kommer o säng och jag ska ta över tvn så hälla upp mig ett glas vin å njuta av att det för första gången sen kl halv 8 är någorlunda tyst här hemma.

Inga kommentarer: