tisdag 4 maj 2010

Ja

fan va agro jag kan bli...men så säger ängeln på höger axel till mig att inte kasta skit på den som inte mer behöver.

För den som grävt en grop trillar ju oftast i den själv som jag tidigare sagt. Å kom inte till mig och tro att jag ska tycka synd om dig när du själv står där med skit upp till öronen. Du har ingen annan än dig själv att skylla på där.

Att jag sen kan garva läppen av mig för att du i din vildaste fantasi trodde att JAG skulle stå med mössan i handen så tror du helt fel. Så snäll är jag inte å är väldigt långsint när det gäller vissa saker. Å dessa är ett av dom tillfällena. Det är min börda att bära. Å det gör jag så gärna. Det finns en anledning till varför jag inte tycker om dig.

Har annars haft en små trevlig dag.

Sambon har hållt på ute i trädgården å fick ju va snäll å hjälpa till när jag såg åt vilket håll det va på väg att barka.

JAG GILLAR INTE NÄR SAKER INTE ÄR I LINJE ELLER OJÄMNT ANTAL! Men våran plätt på baksidan börjar ta sig å framsidan kommer nog bli bra när jag fått plantera in lite idéer i sambon skalle så han tror att det är hans idéer. Brukar funka bra...

Inga kommentarer: