tisdag 18 maj 2010

Man

gör ju en massa saker som kanske kan räknas som fula ovanor.

En av dessa saker som jag kan bli förbannad på mig själv är ju det att varje gång jag duschar så tar jag mina använda trosor och lägger i fickan på morgonrocken. Sen så kan jag bli skit förbannad på att jag inte har några bra sköna trosor rena. Utan lådan är full av reserv trosor. Tills jag duschar å försöker trycka ner ett par till trosor i den redan överfulla fickan å aha är det där alla trosor gömt sig...som nån annan går och stoppar ner dom i min morgonrocks ficka...as if!

Men en annan skön grej är när jag hade sambon munkjacka på mig en dag när jag gick och städade och hittade ett par av mina dyra fin trosor liggandes på ett ställe där dom inte skulle vara (typ dotterns garderob) så stoppade dom sonika ner i fickan på jackan och där glömde jag bort dom. Tills ett par kvällar senare när jag fick ett sms från en jobbande sambo som undrade varför jag hade stoppat ner dom i hans ficka för...

Inga kommentarer: