tisdag 21 september 2010

Andra

begravningen på kort tid men denna för farfar gick ju bättre.
Den va inte lika lättsam som pappas sen så vart farfar 90 år så det va ju lite väntat.

Men jag kommer säkert vara allergisk mot trumpet en lång tid framöver. Just när han spela kom minnena av pappas begravning starkt men det gick över ganska så fort.

Denna gång hade vi fika i församlinghemmet efteråt å mamma hade beställt STORA smörgåsar. Å jag som inte hunnit med nån frukost åt som en tok...hade bytes handel med min syster hon fick både min och sambon lax å jag fick allt kallskuret av syrran...å sen kaffe på det och en super god hallon tårta med ett lager maräng i så jag tryckte i mig tre bitar...mådde lite illa när jag körde hem.

Sen gick jag å dog i ett par timmar för även om jag jobbat en vilade natt så sov jag som en kratta å är fortfarande trött. Men tänkte hålla mig vaken till 22 iallafall å imorgon har vi barnledigt på dan så tänkte åka och rensa det sista i förrådet. Sen är jag färdig med att hålla på med andras skit å tänkte ta tag i allt som blivit liggande här hemma men inte inne utan grejor som står i carporten. Innan snön döljer allt å kommer fram i tö.

Inga kommentarer: