måndag 6 september 2010

Giv

mig styrka å mod att klara av dom nästa 9 dagarna.

Det började med att jag sa snällt vid matbordet. K ade du gympa idag? och fick ett jakande svar var på jag då säger (eftersom hon såg ut som hon inte varit i närheten av en dusch nom senaste 5 dagarna allså sen dom har här sist) då ska du duscha i kväll.

Var på ett utbrott av men jag duscha igår...jag behöver inte duscha idag. Och eftersom jag tycker att ser man ut som hon gjorde i håret så har man kanske duschat men inte tvättat håret bör man göra det för jag har ingen lust att få massa skit från skolan bara för att dom inte skött håret och sånt när dom inte varit här. För ni kan ge er fan på att dom kommer ge oss skulden. Men in i duschen kom hon ju iallafall även dom andra två små eftersom jag inte tror att nån av dom fått duscha och snygga till sig ordentligt sen dom va här för 5 dagar sen.

Men så efter duschen kommer nästa bråk. Att plocka undan sina skitiga kläder och hänga upp sin blöta handduk. Jag kan bara inte fatta varför det ska slängas kläder på golvet och sen kliva på dom med blöta fötter för varför varför varför????

Blir så trött på att behöva gå och påpeka sånt här varje kväll medans sambon inte verkar se röran dom lämnar efter sig. Å så får jag ta den eftersom jag inte klarar av att se skiten när jag sa ta mig en dusch.

Inga kommentarer: