fredag 3 september 2010

Crap

har så där en tusen saker att göra men ingen lust att göra nåt.

Ligga i sängen och dega verkar vara den bästa sysselsättning i världen just nu. Om jag gav mig själv en spark i röven kanske jag skulle kunna börja med nåt men jag prova nyss å jag är inte vig nog att sparka mig själv i röven så då får det va!

Är bjuden på tjejfest imorgon å igår kändes det som en toppen ide att gå dit. Idag har jag kommit på att jag inte har nåt att ha på mig. Så lusten gick över i ett navs. Om jag skulle skita i allt so skulle behövas göras här hemma å dra till shopping centat å glo på alla kläder jag inte vill köpa för att lägga pengar på mig själv tar ju alltid emot nåt grymt. Rea ställningar brukar kunna locka mig lite men så när jag står där med klädes plagget i handen så hittar jag alltid nåt som gör att hjärnan säger neeej det där blir inget snyggt på dig. Du kommer aldrig trivas i den ändå så varför kasta pengarna i sjön?! Fast jag vet att när jag väl är hemma så ångrar jag mig lite å tänker fan va dum snål jag är den kosta ju fan bara 50 spänn.

Eller så hittar jag nåt i första affären jag kliver in i och så var shopping äventyret över på 10 minuter å jag tappar intresset att gå i några flera affärer.
Förr i tiden då förhållandet med sambon va färskt å spännande så trodde jag att om jag tar med mig han så kanske han hjälper mig och hitta nåt kul men neeeeej då han mummla lite eller la in veto på det jag kunde tänka mig köpa så jag kom hem utan påsar i allafall. Så ha med honom för att hitta nåt snyggt att dra på sig är lönlöst. Fast han egentligen vill ha ett finger med i spelet å hittar han kläder till sig själv vill han gärna att jag ska oja å blinka å säga ja den blir du fin i oj min lilla sambo nu vart du så snygg så jag kunde äta upp dig. Ändå fattar han inte att jag vill att han gör samma sak tillbaka Så har lagt ner det där med att ge han komplimanger ang hans klädval i affärer. För ger inte han mig nåt farför i hela fridens namn ska jag göra mig till då för?

Fast en liten trip till systemet skulle nog inte sitta fel även om jag inte får lust att dra på tjejfest så kanske inte en flarra vin eller likande blir dåligt av att ligga i kylen å vänta på rätt tillfälle på att drickas upp.

Inga kommentarer: