tisdag 28 september 2010

Mini

semester.

Imorgon ska vi upp till huvudstaden och ha möte med advokaten. Vi kommer ta med alla papper ang de tre små vi har alltså en lunta på ca 400 sidor med utrednings matrial. Samt pappren från polis utredingen och rättegången i våras. Så den stackarn lär få stå och kopiera tills kopiatorn lägger sig ner och dör.

Men ska bli lite roligt att åka iväg och ha en dag bara jag å sambon. Vi kan allså få prata ostört i minst 4 timmar. Hua hur fan ska det gå?! Men ska bli skönt att få träffa advokaten och berätta hela historien. Och jag hoppas verkligen att detta kommer göra att allt går vår väg sen.

Men idag ska jag jaga rätt på ungdomsteamet för den vandrade vålnaden vill inte gå iväg till skolan alls. Han har inte ens kommit ner mer än korta stunder för att bre sig sina tre mackor för att sen dra upp och dra igen dörren bakom sig. Jag messa med hans mor igår och hon tyckte verkigen att vi skulle gå på starkt och göra allt för att få han att börja ta tag i sitt liv.Så det känns skönt.
Men först ska jag ta och krypa ner brevid sambon å samla lite kraft. Är så våldsamt trött. Hoppas att detta vänder snart orkar inte må så här vill vara mig själv igen med energi till tusen och ork att göra allt som behövs göras.

Inga kommentarer: