söndag 19 september 2010

Klättrar

på väggarna här hemma.

Jag har kommit på en jätte bra ide om hur jag ska utnyttja möbler och annat som kommit från farfar...och kommit fram till att jag behöver möblera om lite. Två bokhyllor här nere ska upp två byråer ska ner fåtöljen ska upp...Och under trappen står det en byrå som inte kan nyttjas fullt ut pga att den står så dum till. Så den vill jag nog ha in i vårt sovrum.

Men sambon han har ju jobbat i natt så han sover...men jag vill börja NU! Men får väl vänta lite kan ju börja med att bära in saker från bilen som ska in och ställa in garderobs möbeln i badrummet här nere. och då blir det den trådbacks hylla över här nere över till badrummet där uppe! Så det blir lite som havet stormar...jag kan nog börja med att bära ner båda byråerna för dom är ingen match att bära själva. Och grejerna i badrummen kan jag göra själv. Å fåtöljen den kan jag åxå fixa själv.


Men ja just det...den stora byrån då...hmmm den måste ju åxå ner...hmmm om man skulle ta och ställa den under trappen istället...den är ju inte lika stor så den kan man använda till fullo iallafall fast den står dumt till...ja jo fan va smart jag är så får det bli...bäst att sätta lite fart med andra ord...och för jag allt för mycket liv kanske sambon vaknar å känner sig tvingad att hjälpa till. Men herre gud va smart jag är bäst att skrida till verket fort som fan!

Inga kommentarer: