måndag 6 september 2010

Jag

va på tjejfest i lördag å drack mig lite onykter. Prata lite skit och hamna på stamkrogen å dansa så svetten lacka.

Träffa lite folk prata och skoja lite men vid halv två hade jag fått nog så tog cykeln å handla med mig lite hamburgare å cykla nästan raka vägen hem...hitta bara nån busk jävlel som hoppa upp på vägen å förstörde lite annars va färden hem så bra så bra.

Väl hemma kasta jag av mig kläderna borsta ur kvistar å skit ur håret la mig till rätta och somnade gott. Vaknade av att sambon plocka hamburgaren ur handen på mig å att katterna låg på min mage. Vände mig bara om och somna om för att vakna vid 10 vrål tröstig. Upp och hälla i mig 3 stora glas med vatten och kissa ur mig 5 glas. Somnade med magen kluckandes å sov till 12 sen va det bara att gå upp. Hasa runt å va inte direkt en skönhet men va fan det är ju inte ofta jag inte är vacker att se på så bjöd på det.

Resen av dagen gick i slöhetens tecken tills jag fick sambon att ta sig en dusch så vi kunde åka till närmaste kina restaurang å hämta hem lite mat.

Så va den kvällen över.

Idag vaknade jag å va bara trött. å är fortfarande trött fast kan inte somna om. Så får kämpa mot tröttheten tills i kväll. Vi ska hämta hem små barnen. Och är inte alls sugen på att ha deom hemma. Skulle vilja ha minst en dag till i slöhetens tecken. Men det är ju bara bita i det sura äpplet och kavla upp ärmarna å köra på.
Nån gång lär det ju bli kväll och jag får gå och sova. Men just nu känns det väldigt avlägset kan jag tala om!

Inga kommentarer: