lördag 2 oktober 2010

Chock

så det hette duga igår fick både jag och sambon.

När vi kom hem från våran fika så stog den vandrande vålnaden och diska. Sen smällde han till med att städa badrummet där uppe och i rena farten så städa han sitt rum. Om det beror på tristess eller för att han faktiskt kände att han ville hjälpa till ska jag låta va osagt.

Men sen så va han pratglad satt med och åt samt pratade med oss. Så både jag å sambon vart glad i hjärtat. Jag vet inte om han märkte att han va själv hemma med oss och vågade ta plats eller om han helt enkelt ville umgås med oss. Vi fick även kontakt med soc i går som skulle kolla upp ang ungdomsteamet. Om han inte är för gammal osv. Men bollen är i rullning i allafall.
Så det känns bra att det händer ett å annat.

Idag har jag tänkt att krypa på golvet och klippa gamla lakan och sen sy ihop till en ny köksgardin. Får väl se hur det slutar med två vilda katter som ska leka med allt som rör sig. Och så ska jag ta fram lite jeans och försöka mig på att laga lite...jag tror mig fortfarande kunna konsten att lappa jeans nämligen. Å jag ger mig fan på att jag är super duktig på det med som allt annat jag tar mig för!

Och du min ordbajsande vän Bigt...snart så ger jag dig mitt lösen så kan du själv gå in och rätta så slipper du bli agro på mina särskrivningar och stavfel...

3 kommentarer:

Tommy68 sa...

Det heter ju aggro...suck att man ska behöva påpeka sådana enkla saker;))

GudinnanT sa...

mailar över inlogg och sånt så kan du hädan efter fixa felstavningar och särskrivningar då :)

Tommy68 sa...

hädan efter??? tss, den var lite väl uppenbar;))hihihihi